7 Kasım 2008 Cuma

Kamyon Arkası Yazıları Nedir?


Kamyon Arkası Yazıları Nedir, Niye Önemlidir?

Kamyon arkası yazıları bir uzun yol şoförünün kendini ifade etme şeklidir.
Sosyolojik, ekonomik, siyasal, felsefi mesajlar taşır. Sadece bu yazıları okuyarak bile nasıl bir toplum içinde yaşadığınızı anlayabilirisiniz.

Kimileri çok hüzünlüdür:
Bilmem bu gidişin dönüşü olur mu ?

Kimisi neşeli:
Korna çalma, uyuyorum

Kimisi edepsiz:
Anan da uzun severdi !

Kimisi felsefi:
Sen de geçeceksin....

Kimi Orhan Abi'ye takmıştır kafayı, kimi sevgilisine.

Kimini hepimiz ezbere biliriz:
aşıksan vur saza şöförsen bas gaza

Kimi yeni çıkan ürünlere gönderme yapar:
Neskafe bile üçü bir arada ben yine yalnızım.

İlerideki yazılarda kamyon arkası yazılarını sınıflandırılmış olarak bulacaksınız:
Matematikçi kamyon arkası yazıları,
markalı kamyon arkası yazıları,
felsefi kamyon arkası yazıları,
memleketli kamyon arkası yazıları,
hüzünlüler, neşeliler....
Sizler de bildiklerinizi yazarsanız arşivimiz genişler.
Ayrıca bir de yollarda rastlanan komik tabelalar var, komik yazılar var. Onlara da bir yer ayıracağım.
İlk yazı bu kadar yeter.
Görüşmek üzere

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel açıklamışsın saol elimden geldiğince sana yardımcı olacağım bildiklerimn hepsini yazcam

Adsız dedi ki...

bende mugla fethiyeden yazıyorum ve şunu belirtmek istiyorum cokk gezel bir site oluşmuş kamyoncu arkadaşlarıma allahtan sabır diliyorum fethiyeli ismet ten saygılarla 48 FB 522 SAYGILARIMI SUNARIM

Adsız dedi ki...

Seni Sevmek İbadetim Ama SEvemem Cnabet im

Adsız dedi ki...

Karadeniz' in Başkenti Of' tan Burak..

Mecnun Bilseydi Trabzon Sevdasını, Severmiydi Hiç O Leyla Karısını..

Karadenize özgü bir kamyon arkası yazısı, sizlerle paylaşmak istedim.. Çalışmalarınız için Teşekkürler...