7 Kasım 2008 Cuma

Filozof Kamyoncu Yazıları


Felsefi Kamyon Arkası Yazıları

Kimi insanlar hayata daha derinden bakar.
Kimi kamyon şoförleri de....

Filozof olurlar yollarda, kimilerinin matematikçi olduğu gibi.
Evde bekleyenleri vardır.
Sevgilileri vardır.
Karasevdaya düşmüştür kimisi.
Kimisi hayatın anlamını yollarda arar.
Yalnız adamdır kamyoncu.
Filozof olur çıkar:

* Bilmem bu gidişin dönüşü olur mu

* Ya ümitler de tükenirse

* Sen de geçeceksin

* Gönlünde yer yoksa ayakta da giderim

* Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat

* Aşk çekenin, yol gidenin

* Alem kaşar olmuş tost yapan yok

* Geç geldi desinler geçmiş olsun demesinler

* İnsanın kahbe dostları olacagına deli kanlı düşmanı olsun

* Güzelliğinin zekatını vereceksen bana ver ben fakirim

* Sana taptığım kadar paraya tapsaydım milyarder, allaha tapsaydım peygamber olurdum

* Güzellik geçici ise senden niye geçmemiş?

* Rüzgar af dilese bile dal kırıldı bir kere

* Uzun yol gibiymişsin, seni gözümde büyütmüşüm...

___________________________________

Diğer Kamyon Arkası Yazılar:

Hatalı Kamyoncuların Yazıları
Matematikçi Kamyon Arkası Yazılar
Filozof Kamyoncu Yazıları
En Kısa Kamyon Arkası Yazıları
Ayıpçı Kamyon Arkası Yazıları
Aşık Kamyoncuların Yazıları
Delikanlı Kamyoncuların Yazıları
Uzun Kamyon Arkası Yazıları
Yabancı Kamyon Arkası Yazıları
Fanatik Kamyoncu Yazıları


DİĞER KATEGORİLER
- İLGİNÇ KAMYON VİDEOLARI

- KAMYON OYUNLARI
- KAMYON FOTOĞRAFLARI
- KAMYONLARLA İLGİLİ ÇEŞİTLİ YAZILAR

Hiç yorum yok: