12 Kasım 2008 Çarşamba

Aşık Kamyoncuların Yazıları


Seven Kamyoncuların Kamyon Arkası Yazıları

Ahh aşk!

Sen neler yazdırırsın kamyonculara...
Aşık bir kamyoncunun yolu biter mi?
Seven ancak anlar aşık kamyoncunun halinden.

Aşık kamyonculardan bir derleme aşağıda:

* Aşkın bana hız verir , adsl vız gelir

* Karayollarında değil, beyaz kollarında ölmek isterim

* Dünya dikenli bir hayat, sevenler de mi kabahat

* Sana taptığım kadar paraya tapsaydım milyarder, allaha tapsaydım peygamber olurdum

* Aşk çekenin, yol gidenin

* Cehennemde mevsim yok güzelim, ateşlerde yanacaksın

* Naz yapma

* Sevdik mi tam severiz biz şoför milletiyiz

* Sevene can feda, sevmeyene elveda!

* Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim

* Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza

* Güneş ne zaman doğmayı unutursa ben de seni o zaman unuturum

* Bir gül sevdim dikeni battı, bir kız sevdim canımı yaktı

* Aşk bir yalansa, en büyük yalan sensin

* Gaz, fren, şanzuman sensiz halim yaman

* Kalbim bir güzele solum her şöföre kapalı

* Bir gece uykusuna, bir de sana hasretim

* Utanırdı ettiğinden, felek aşkı tanısaydı

* Biz aşkı baba yerine koyduk o bizi yetim bıraktı

* Gülüm gitmeyelim kalalım, aşk için savaşalım

* İstesen de unutamazsın

-----------------------------------
Diğer Kamyon Arkası Yazılar:

Hatalı Kamyoncuların Yazıları
Matematikçi Kamyon Arkası Yazılar
Filozof Kamyoncu Yazıları
En Kısa Kamyon Arkası Yazıları
Ayıpçı Kamyon Arkası Yazıları
Aşık Kamyoncuların Yazıları
Delikanlı Kamyoncuların Yazıları
Uzun Kamyon Arkası Yazıları
Yabancı Kamyon Arkası Yazıları
Fanatik Kamyoncu Yazıları

Hiç yorum yok: