16 Aralık 2009 Çarşamba

2009 Yılının Son ve Taze Kamyon Arkası Yazıları


2009 Yılının Son ve Taze Kamyon Arkası Yazıları

2009 yılını da yedik, bitirdik. Bu yıl sonuna doğru biriktirdiğim 2009 yılının son kamyon arkası yazıları aşağıda; umarım beğenirsiniz...


Milli Piyango Gibiyim , Herkese Vurmam!

Kardan Adam Olur Ama Senden Olmaz!

Göt bile iki parça ... Bu yalnızlık nereye kadar



Aşk Kum Saati Gibidir; Kalp Dolarken, Akıl Boşalır...

Gökyüzünde bir yıldız olsaydım; ilk sana kayardım!


Balıkta Gözyaşı Döker Ama Hiç Haberi Olmaz Denizin...


Çok Kaşarsın, Az Yaşarsın 


Sana Yürümeyi Ben Öğrettim, İlk Adımda Beni Terk Ettin


Kral Olsan Ne Yazar Gireceğin 2 Metre Mezar!


Son Nefesim Sende Kalmış Ölemiyorum...


Sebeple Sonucun Bile İlişkisi Var Bir Bizim Yok


Aşk Pencere Gibidir Fazla Açarsan Havanı Alırsın 


Limanda Kalanı Değil, Çekipte Gideni Vurur Fırtına!


Cehennemde Odun Bulunmaz, Herkes Yakacağını Kendi Getirir!


Gidene Yol Yakışır, Fazla Durma Asfalt Yapışır!


Barbi kız değil , harbi kız ol!


Teflon Tava Gibiyim Kimseye Yanmam Kimseye Yapışmam!


Al Hançeri Vur Sırtıma, Nasılsa Kahpelik Son Moda!


Ağlamak Derde Deva Olsaydı Eczaneler Soğan Satardı!


Sahipsiz Kalıp Tutuşunca Etekler,Sahibine döner Tüm köpekler!


Değer verdik yeteri kadar, şimdi herkes ederi kadar...!!


Sevmek ölmektir bence, ben de sevmiştim ölmeden önce!


Az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz!


Yüzüm gülmez tasadan, büyük eksik olmaz masadan...


Ya Olmasın Ayrılk Denen İllet Ya da Sevmesini Oğrensin Bu Millet!

Hiç yorum yok: