8 Aralık 2009 Salı

Fanatik Kamyoncu Yazıları



Fenerli, Cimbomlu, Beşiktaşlı Kamyoncuların Kamyon Arkası Yazıları


Yolda olup da tuttuğu futbol takımının maçını radyodan dinlemeyen kamyoncu var mıdır?

Üstelik bir çok kamyoncu ekmek kavgasını verirken aynasına astığı çocuğunun resminin hemen yanında ya tuttuğu takımın logosunu taşıyan bir şey ya da bir as futbolcunun resmini bulundurmaz mı?


İster Fenerbahçe'li, ister Galatasaray'lı ister Beşiktaş'lı, ister Trabzonspor'lu isterse de başka bir Anadolu klubü taraftarı olsun kamyoncular sonuna kadar fanatiktir.

Nasıl mı?
İşte böyle:


* Tanrı değilsin Fenerbahçe'm, ama sana tapıyorum.

* Çok hatan var sevgilim, ama Fenerlisin kıyamıyorum.

* Çarşı herşeye karşı

* Bu sene de şampiyonuz! Kazım Kartal

* Gol atanın, yol gidenin

* Hatalı sollama, ters köşeye yatırırım

* Zorlama gardaş, hakem 5 dakka uzattı. 5+Vanlı Hakkı

* Düzde yavaş, rampada savaş, yine mi sen cimbomlu gardaş

* Cimbomlum

* Yeşilden indik kara asfalta Libero Oktay

* Sana taptığım kadar paraya tapsaydım milyarder, allaha tapsaydım peygamber olurdum. Fenerli Musa

* Uşaklıyız biz,
Karakol Evimiz

Kelepçe Kol saatimiz
rakıyı susuz

cimbomu sonsuz severiz.

Hiç yorum yok: